Beckham Jest Nowym Rzecznikiem Zegarków Breitling Breitling

Brytyjska gwiazda David Beckham David Beckham jest globalnym rzecznikiem Breitling, słynnej szwajcarskiej marki zegarków. W nowej, oszałamiającej wizualnie reklamie David Beckham doskonale interpretuje wyjątkowy świat Breitling dla Bentleya dzięki jego unikalnemu stylowi gwiazdy.

Brytyjska gwiazda David Beckham nazwał globalną twarz Breitling

Od momentu powstania w 2003 r. Breitling dla firmy Bentley jest przykładem idealnego połączenia doskonałego wykonania mechanicznego i brytyjskiego stylu. Brytyjska esencja, szwajcarska dedykacja Breitling. Elegancki styl i luksusowa jakość, klasyczny styl i szlachetny przykład, kto lepiej interpretować ten brytyjski styl niż David Beckham?

Nowa reklama została wykonana przez słynnego amerykańskiego fotografa Anthony’ego Mandlera, kręcącego na pustyni w Kalifornii

David Beckham jako nowy rzecznik prasowy serii Breitling Bentley przewodzi interpretacji tej nowej, oszałamiającej wizualnie reklamy. Ta reklama została nakręcona przez słynnego amerykańskiego fotografa Anthony’ego Mandlera i nakręcona na pustyni w Kalifornii. Melancholijny temperament Beckhama, niepowtarzalny styl i uderzający wygląd w pełni pokazują istotę serii Breitling Bentley. „Moim celem jest uczynienie Beckhama bohaterem, silnym, męskim wizerunkiem mężczyzny.” Fotograf opowiadał: „Chcę uchwycić ważne elementy, które Breitling chce przekazać, i wyraźnie przekazać te informacje Beckhamowi. Obraz i wyjątkowa osobowość ”.

Breitling dla Bentleya

Trakcja z przeznaczenia, partnerstwo zegarków Breitling Bentley i Davida Beckhama opiera się na długoterminowym wzajemnym podziwie między obiema stronami. „Powinienem być właścicielem najwcześniejszej serii Breitling Bentley.” Beckham przyznaje: „Naprawdę podoba mi się ta idealna kombinacja: wysokowydajny„ silnik ”i wspaniały indywidualny design, który reprezentuje najwyższy szwajcarski kunszt zegarmistrzowski. Zawsze byłem wielbicielem marki Breitling i jej dziedzictwa.